loading...
مرجع هک بازی کلش اف کلنز
Admin بازدید : 438 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (0)

 

سلام اینم روش دوم برای هک کلش اف کلنز که مجانیه اما بنا بر دلالیلی از قبیل لو رفتن این روش نمیتونم اینجا روش رو بگم ولی این ههک کاملا مجانی هست و برای هک کردن میبایست شما جیمیل و پسوردی که به اکانتتون سینک کردین به من بدید تا براتون هک کنم.موفق باشید

 

 

هک ۱۰۰% واقعی کلش اف کلنز نسخه ۶.۳۲۲ با قابلیت سیو کردن!!! مجانی هک میکنم براتون فقط جیمیل و پسوردی که اکانت کلشتون رو بهش سینک کردین بهم بدین تا هک کنم. من خودم به راحتی تو ۱۰ دقیقه با هک سرباز خونه رو رسوندم به لول ۱۰ (پکا رو باز کردم که کمتر کسی داره.خخخ)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 6,340
  • بازدید کلی : 13,888